nadiaborhan

nadiaborhan

nadiaborhan

nadiaborhan

پنیر پروبیوتیک

پنیر پروبیوتیک

پنیر بسیار مغذی است و منبع غنی پروتئین، کلسیم و ویتامین B2 است. به عنوان مثال، محتوای پروتئین 100 گرم پنیر معادل 250 گرم گوشت است. در مقایسه با شیر، پنیر  آسان تر هضم می شود و محتوای چربی آن بسته به نوع آن تغییر می کند. همانطور که سطح Ph را کنترل می کند، همچنین دندان ها را محافظت می کند. به همین علت، دندانپزشکان توصیه می کنند بعد از غذا یک تکه پنیر پروبیوتیک  مصرف کنند.

باکتریهای پروبیوتیک

پروبیوتیک ها باکتری ها و مخمر های زنده هستند که برای شما مناسب است، به خصوص سیستم گوارش شما. ما معمولا از اینها به عنوان میکروب هایی که باعث بیماری می شوند فکر می کنیم. اما بدن شما پر از باکتری است، هر دو خوب و بد است. پروبیوتیک ها اغلب باکتری "خوب" یا "مفید" نامیده می شوند، زیرا آنها باعث حفظ سلامت روده شما می شوند.

دسته‌ای از این باکتریها که به باکتریهای پروبیوتیک معروف هستند.

 پروبیوتیک‏ها برای  حفظ تعادل و ثبات میکروبیوتای روده نقش دارند.

میکروبیوتا به گوارش آسان و همچنین تنظیم زمان انتقال مواد غذایی و تنظیم کارکرد سیستم ایمنی دستگاه گوارش کمک بسیاری می کند.

 

 

پروبیوتیک تعادل فلور میکروبی روده را تغییر داده و از رشد باکتری های مضر جلوگیری می کند.

بالا بردن عملکرد سیستم ایمنی بدن ، افزایش پایداری و مقاومت در برابربیماری خواص این باکتری .

 بروزرسان با ارائه ی محصولات باکیفیت و خوشمزه و امکان خرید آنلاین پنیر پروبیوتیک از طریق بازار آنلاین بروزرسان و یا در اصطلاح (فروشگاه اینترنتی) و با ارائه ی خدمات ارسال رایگان ، سعی بر این دارد که گامی جدید در راه اصلاح تغذیه جامعه ی ایرانی بردارد .