nadiaborhan

nadiaborhan

nadiaborhan

nadiaborhan

بازار آنلاین

1. تبلیغات رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی یکی از پلت فرم های مقرون به صرفه برای تبلیغات است! اگر قبلا حسابهای خود را در تمام سیستم عامل های مهم اجتماعی مانند فیس بوک، Instagram و توییتر داشته باشید، ابتدا گام اول را گرفته اید! داشتن حساب ها و ارسال هر چه بیشتر به اندازه کافی برای رشد کسب و کار شما به خصوص در بازار رقابتی امروز کافی نیست. شما باید یک کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی تجارت الکترونیکی بسازید.

هنگامی که شما یک استراتژی دارید، می توانید تبلیغ کنید. یک نقطه شروع عالی فیس بوک است. شما می توانید مخاطبان خاصی را هدف قرار دهید و به صفحات خاص در سایت خود پیوند دهید. یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی بازار آنلاین شما می توانید با تبلیغات فیس بوک استفاده کنید، ایجاد صفحات فرود است.
صفحه اصلی یک صفحه مستقل است که برای کمپین های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. این جایی است که کاربران پس از کلیک روی آگهی از رسانه اجتماعی یا Google، هدایت می شوند. به عنوان مثال، می گویند شما یکی از محصولات خود را تبلیغ می کنید و شما برای محصول خاصی در سایت خود ندارید. شما می توانید یک صفحه اصلی برای این محصول ایجاد کنید، بنابراین بیشتر با تبلیغاتی که در فیس بوک نشان می دهید، بیشتر است. مهم است که اطمینان حاصل کنید که تبلیغات و صفحات فرود شما هماهنگ هستند. این به این معنی است که آنها باید اطلاعات مشابه یا مشابه داشته باشند و یک نگاه سازگار داشته باشند.
یکی دیگر از راهکارهای بازاریابی مورد علاقه تجارت الکترونیک ما این است که ویدئوی خود را در تبلیغات خود قرار دهیم. نمایش یک ویدیو کوتاه به مشتریان بالقوه در مورد اینکه چگونه محصول شما می تواند جان شما را بهبود بخشد، نقاط ضعف و قوت خود را به سرعت و کارآمد به دست خواهد آورد. مشتریان به دنبال رضایت فوری هستند. اگر شما یک آگهی با متن زیادی داشته باشید احتمال دارد که آن را خوانده باشید. با استفاده از ویدیو می توانید مشتریان بالقوه را ضبط کنید و آنها را به خود جلب کنید. آنها را به نمایش در می آورید که چگونه محصول شما با یک تظاهرات کوتاه کار می کند. اگر کاربران می توانند محصول شما را در عمل ببینند احتمال بیشتری برای آن خواهند داشت.
استراتژی های بازاریابی تجارت الکترونیک رسانه های اجتماعی نیازمند تحقیق، مهارت و زمان است تا آنها بتوانند به طور هماهنگ اجرا شوند. اگر فکر می کنید که برای اجرای کمپین رسانه های اجتماعی خود در دسترس نباشید، بگذارید متخصصان رسانه های اجتماعی ما در کار شما دست شما را بگیرند!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.