nadiaborhan

nadiaborhan

nadiaborhan

nadiaborhan

کاهو پیچ

خواص کاهو ، خواص کلم

سبزیجات، کلم، سالاد، ماکارونی، کولوسلا، سلاو، برنج

Allie Patenaude

کلم از یک ساقه کوتاه ساخته شده و یک سر تشکیل شکل لامپ است. گرچه معمولا به نظر می رسد که دارای یک رنگ سبز است، تغییرات قرمز و بنفش کلم نیز وجود دارد. برگ های بیرونی برای خوردن سخت تر است، در حالی که درون آن نرمتر است. به همین دلیل است که اکثر مردم برگ های داخلی را می خورند و برگ های بیرون را بیرون می زنند.


کاهو پیچ


کاهو پیچ همچنین دارای یک ساقه کوتاه است، اما برگ ها در اطراف یکدیگر قرار می گیرند و کاهو مانند یک ساقه بلند نگاه می کند. کاهو دارای کلروفیل بیشتری است که باعث می شود آن را از کلم سبز تر باشد. بخشی از گیاه کاهو همچنین شروع به گلدهی می کند که به عنوان پیچ و تاب شناخته می شود. کاهو معمولا قبل از شروع پروسه پیچ و مهره انتخاب می شود.


شرایط رشد

کاهو، سبزی، سالاد، جعفری، سالم، تولید، بازار کشاورزان، بازار، بازار کشاورزان، بهداشت


کلم بروکلی را می توان در انواع مختلفی از خاک کشت کرد، اما نباید در خاکی که pH بیش از 6.5 دارد رشد کند. ریشه گیاه کلم تمایل به خشک شدن را بسیار آسان می کند، بنابراین گیاه باید در زمان رشد آن مرطوب نگه داشته شود. کلم نیز باید در یک محیط خنک رشد کرد.


کلم بروکلی


کاشت، از سوی دیگر، باید در خاک ماسه ای با pH جایی بین 6 و 7 رشد کند. کاهو باید در سایه رشد کند، با این حال، بیشتر کشاورزان از یک پارچه پارچه مانند مانند گیاه کلم برای محافظت از آنها استفاده می کنند گیاه از خورشید. سالاد، مانند کلم، همچنین باید به طور کلی مرطوب نگه داشته شود، زیرا برگ های آن شروع به خرد شدن می کنند، اگر آن را آبیاری نکنید.


در نتیجه، کاهو و کلم ممکن است در زمان مشابه شبیه باشند اما بسیار متفاوت هستند. آنها در شرایط مختلف و اسیدیته رشد می کنند، طعم مختلف، آماده شده متفاوت است، و حتی می تواند رنگ های مختلف.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.