گوجه فرنگی فوق العاده غذای مغذی است که برای سیستم های مختلف بدن مفید است. محتوای تغذیه ای آن، پوست سالم، کاهش وزن و سلامت قلب را پشتیبانی می کند.

گوجه فرنگی در حال حاضر چهارمین محبوب ترین سبزیجات تازه در بازار پشت سیب زمینی، کاهو و پیاز است.

از جمله گوجه فرنگی در رژیم غذایی می تواند در برابر سرطان محافظت کند، فشار خون سالم را حفظ کند و قند خون را در افراد مبتلا به دیابت کاهش دهد.

 

گوجه فرنگی حاوی کاروتنوئیدهای کلیدی مانند لوتئین و لیکوپن است. این می تواند چشم را در مقابل آسیب های ناشی از نور محافظت کند.

خوردن گوجه فرنگی بیشتر با اضافه کردن آنها به غذا ها یا ساندویچ ها، سس ها یا سالاد ها استفاده می شود. همچنین آنها را به صورت پخته شده (رب) یا بخارپز می خورند، زیرا این روش های آماده سازی می توانند مواد مغذی کلیدی را افزایش دهند.

 

مزایای مصرف انواع مختلف میوه و سبزیجات بسیار چشمگیر است و گوجه فرنگی ها نیز متفاوت نیستند. همانطور که نسبت غذاهای گیاهی در رژیم غذایی افزایش می یابد، خطر ابتلا به بیماری های قلبی، دیابت و سرطان کاهش می یابد.

مصرف مقدار کمی سدیم کمک می کند تا فشار خون سالم حفظ شود. با این حال، افزایش مصرف پتاسیم ممکن است به دلیل تاثیرات گسترده آن بر روی شریان ها نیز بسیار مهم باشد.

موسسین مجموعه به روز رسان با بهره مندی از دانش و تجربه طولانی مدت در امر توزیع محصولات سردخانه ای تازه، این مجموعه را جهت ارائه خدمات مطلوب و تامین حقوق مصرف کننده و تامین کننده تاسیس نموده اند و برای رسیدن به این هدف، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری وسیعی را فراهم آورده اند.